top of page
  • Pot efectua plata online cu cradul?
    Da! Plata online se face prin intermediul procesatorului de plăți online Stripe. După finalizarea comenzii o să vă informăm prin email despre rezultatul tranzacției, și vă trimitem și numărul de identificarea al tranzacției - acest număr identifică plata cu cardul la banca dvs. După tranzacție reușită (după verificarea valabilității cardului, a existenței sumei necesare) Stripe va începe debitarea contului titularului cardului cu suma plătită. Dacă tranzacția a fost nereușită și aveți nelămuriri sau întrebări în legătură cu tranzacția, atunci vă rugăm să luați legătura cu banca ds.
  • Pot efectua la curier, prin ramburs?
    Magazinul nostru nu accepta plata ramburs, aceasta este politica magazinului și nu putem face excepție. Produsele noastre fiind personalizate trebuie plătite în avans pentru că nu le putem re-comercializa daca nu sunt ridicate de la curier.
  • Pot efectua prin ordin de plată - transfer bancar?
    În acest caz suma totală a comenzii trebuie trimisă în avans în contul nostru bancar. Coletul va fi predat firmei de cuirerat pentru livrare după primirea confirmării plații de la bancă. Vă rugăm să scrieți numele și numărul de identificare al comenzii ce va fi trimis prin email în rubrica "Observații" a formularului de plată pentru a identifica plata mai ușor și asocia cu comanda corectă, astfel se evită confuzii sau pierderea transferului dumneavoastră. Informații de transfer: SC PET LOVERS SHOP SRL RO84BTRLRONCRT0590955901 BANCA TRANSILVANIA
  • Se pot ridica personal produsele comandate?
    Momentan în România nu deținem magazine de prezentare sau depozite, iar onorarea comenzilor se face doar prin intermediul unei firme de curierat.
  • Dacă stau în provincie, pot să cer livrarea produselor la domiciliu?
    Da. Firma noastră stă la dispoziția dumneavoasră și livrăm cu cea mai mare plăcere în toată țara și în străinătate. Livrăm gratuit la domiciliu în caz dacă comandați produse în valoare de peste 199 lei.
  • Care este costul livrării?
    Serviciul de livrare este taxat cu 12 RON, și este gratuit pentru comenzi de peste 199 RON.
  • Sunt disponibil doar într-o anumită zi. Pot programa data de livrare?
    Da. În momentul în care plasați comanda aveți posibilitatea să selectați data dorită pentru livrare sau puteți lua legătura cu serviciul clienți. Acest serviciu este fără costuri suplimentare.
  • Sunt disponibil doar într-un anumit interval de timp, pot programa o oră exactă de livrare?
    Nu. Deoarece firma de curierat își stabilește traseul de livrare în funcție de zone sau din cauza condițiilor de trafic imprevizibile, livarea la o anumită oră sau interval de timp mai scurt nu este posibilă.
  • Când primesc comanda mea?
    Procesarea comenzii durează între 1 - 5 zile lucrătoare, iar livrarea se face în 1 - 5 zile lucrătoare (media fiind 1-2 zile). După plasarea cererii de ridicare a coletului, veți primi un cod AWB pe mail și veți fi contactat prin SMS în ziua livrării. Curierul ridică coletele de la noi în ziua în care plasăm cererea de ridicare sau în următoarea zi lucrătoare.
  • Cu ce curier voi primi coletul?
    Livrare se face prin serviciul de curierat rapid Cargus. În cazuri excepționale, la cerere, putem utiliza un alt curier Nemo Express, Fan Curier, DPD Curier, însă ar putea exista costuri suplimentare.
  • Cum pot returna un produs?
    1. În baza legislației UE, la achiziția unui produs sau serviciu online, aveți dreptul de a anula comanda în termen de 14 zile de la primirea coletului, dacă acesta nu este conform cu ceea ce ați comandat. 2. Oferim o garanție de 100%, însemnând că, în ipoteza în care, într-un termen de 14 de zile după primirea coletului, produsele comandate sunt defecte sau nu corespund descrierii, vă puteți retrage comanda și primiți banii înapoi. Banii sunt înapoiați după ce produsele sunt returnate și inspectate pentru defecțiunile menționate în retur. Nu pot fi returnate produsele care nu sunt defecte și care corespund descrierii dacă motivul returului este că mărimea produsului a fost aleasă greșit. Vă rugăm consultați ghidul de mărimi. 3. Produsele personalizate nu se returează și nu se schimbă decât în cazurile menționate la punctul 2. Vă rugăm să consultați tabelul de mărimi și să măsurați cu atenție, conform indicațiilor, pentru a vă asigura că produsul se potrivește. Dacă aveți nelămuriri sau aveți nevoie de sfaturi privind alegerea unui produs potrivit, ne puteți contacta prin email la contact@petboutique.ro.
bottom of page